reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Onderková

Monika Onderková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? No v prvom rade som mama a manželka. V práci som ekonóm. Každý druhý večer som občiansky aktivista, splnomocnenec a zástanca základných ľudských práv. Každý prvý večer som živnostník-účtovník a asistent. V piatok a sobotu som študent. V nedeľu po celom týždni už ani neviem čia som :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Európsky súd pre ľudské práva zavádza novú prax

Monika Onderková

Európsky súd pre ľudské práva zavádza novú prax

Pomoc pre advokátov a sťažovateľov je na ceste v podobe odbornejšieho výkladu zo strany samosudcov na Európskom súde pre ľudské práva (ESĽP)

  • 21. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 302x
  • 0
Syndróm zavrhnutého rodiča - Nebezpečná zbraň

Monika Onderková

Syndróm zavrhnutého rodiča - Nebezpečná zbraň

Národné centrum pre stíhanie trestných činov zneužívania detí „Syndróm zavrhnutého rodiča je nepreukázaná teória, ktorá môže ohroziť integritu trestného súdneho systému a bezpečnosť zneužívaných detí.

  • 1. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 944x
  • 1
Deti a ich práva – Na Slovensku po Slovensky

Monika Onderková

Deti a ich práva – Na Slovensku po Slovensky

Mať možnosť vyjadriť svoj názorHovorí sa „Priateľa si drž blízko pri sebe, ale nepriateľa ešte bližšie“. Platí to do bodky.

  • 28. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 359x
  • 0
MOŽNO AJ MAXINE SVITNE NÁDEJ

Monika Onderková

MOŽNO AJ MAXINE SVITNE NÁDEJ

Nórsko mení postoj s vlastnej sociálnej službe  Priblížim vám príbeh dievčatka Maxine, ktorá bola neprávom odobratá rodičom v Nórsku.

  • 19. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 402x
  • 1
Spravodlivosť po Nórsky - pokračovanie prípadu Maxine

Monika Onderková

Spravodlivosť po Nórsky - pokračovanie prípadu Maxine

Nórsky súd dva krát rozhodol v prospech rodičov.  Napriek tomu malá takmer dvoj ročná Maxine zostáva u pestúnov

  • 5. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 103x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu